Träffat vänner =o)

Imorse gick vi upp vid 7..
Åt lite frukost o fixade oss iordning.

Gick sen ut i det fina vårvädret o lämnade Tindra hos Lena efter kl 8.
Jag gick hem o tog det lugnt en stund.. Inget jobb idag =o(

Efter halv 10 så gick jag o träffade Marielle o Nova.. Vi tog oss en promenad..
Trevligt att ses, var ju ett tag sen =o)
Gick o hämtade ett paket på Fröslunda tobak oxå.

Hemma igen innan 11.. Var bara upp o lämnade paketet innan jag knallade hem till Sophia.
Trevligt att träffas lite o kul att få se hur ni bor nu =o)
Fikade lite där o gosade lite med hennes tvillingar.. så söta dom är =o)

Var hemma innan kl 1 igen..
Blev bara att fixa lite då, innan jag gick o hämtade Tindra vid kvart i 2..
Hon hade haft en bra dag..

Vi gick hem o lekte lite.. Sen tog jag o bakade en sockerkaka o Tindra tittade på Pippi =o)

Vi gick ut vid halv 5.. Tog ut Tindras trehjuling, så den åkte hon runt på..
Sen kom Håkan hem vid kvart över 5, medans vi var ute =o)
Sen var det bara att gå upp o laga lite mat..

Har nyss lagt Tindra.. Så prinsessan sover nu..
 
Ska ta o kolla på Färjan kl 8.. annars händer inte så mycket mer..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack ska du ha =o)

2009-04-07 @ 12:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0