Trevligt besök =o)

Imorse tog vi sovmorgon till halv 8.. *skönt*
Sen så gick jag o lämnade Tindra vid tjugo över 8..

Var bara för mig sen att knalla till fröslundavägens förskola.. Där man skulle jobba från 9 - 13  =o)
Dagen gick fort där.

När jag slutat så var det bara att gå o hämta Tindra..
Vi gick hem o tog det lugnt o lekte lite =o)
Sen så tog jag o bakade en sockerkaka o Tindra tittade på film =o)

Efter 4 så kom Håkan hem.. Blev att vi käkade efter kl 5..
Sen var det bara att diska bort all disk o fixa iordning här hemma =oP

Till kl 7 så kom mina föräldrar o Cizzi, Fredrik o Filip över o hälsade på..
Så roligt att dom ville komma över.. Fikade lite o snackade en massa..
O så klart att kusinerna lekte med varandra.. Skoj hade dom =o)

Efter 8 så åkte dom hem o då gjorde vi Tindra klar för sängen..
Hon somnade direkt.. Hade ju inte sovit någon middag idag heller..

Nu är det sängdags snart =oP


Ska jobba på samma ställe imorgon o samma tid.. skönt med korta dagar =o)


Allt för mig!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0