Tuna park =o)

Idag blev man oxå ledig.. lugnt på jobbfronten nu..

Lämnade iaf Tindra hos Lena kl 8.. Jätteglad var hon över att få gå dit igen.. Hon har ju varit ledig i några dagar nu..
Jag knallade hem o tog det bara lugnt..

Vid kvart i 10 så gick jag hem till Rebecka.. vi åkte ut till Tuna park o spanade där.. Men jag hittade ingenting.. O så tog vi oss en fika oxå.. *trevligt* =o)

Var hemma vid halv 1.. Då käkade jag lite lunch o fixade lite..
Sen var det bara att gå o hämta Tindra innan kl 2..
En bra dag hade hon haft..

Vi gick hem o lekte lite o så blev det att vi åt mellis på balkongen.. fint väder var det ju =o)
Sen blev det att sitta o kolla på Pippi med Tindra.. orkade inte göra så mycket annat =oP

Håkan kom hem vid halv 6 efter träningen.. Så då blev det att vi käkade.. Pasta o köttfärssås..*smakens*

La Tindra strax efter kl 7.. Hon var så trött.. Tog o diskade bort disken när hon hade somnat.. o så blev det att ta sig en dusch oxå..
Nu har man bara kollat lite på tv.. fast inte så mycket att se =oP

Imorgon så finns inga större planer.. Tindra ska till Lena o jag får se vad jag hittar på =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Tack! Hehe, ja. Tur att man inte äter så varje dag till frukost =o)

2009-04-29 @ 09:53:11
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0