Äntligen Fredag =o)

Ja äntligen är det Fredag o helg =o)

Har inte alls gjort mycket idag.. Lämnade som vanligt Tindra imorse..
Sen gick jag bara hem. o la mig o vilade lite =oP

Tog o tvättade en maskin med kläder..
Håkan åkte vid 11 o jobbade.
Jag fixade lite här hemma bara..
Hängde upp tvätten efter lunchen..

Helt plötsligt var kl halv 3, så det var bara att gå iväg o hämta Tindra.
En bra dag hade det varit..

När vi kom hem så blev det att vi lekte lite.. o så spelade jag spel med henne =o)
Käkade mat efter kl 5...
Nu sitter Tindra o bygger med klossar.. höga torn gör hon =o)
Jag har tagit en paus här.. men snart ska Tindra få spela lite på datan.

Sen om ett tag ska vi ha lite fredagsmys.. popcorn tänkte jag göra iordning till mig o prinsessan =o)
Håkan slutar kl 9, så väntar på att han ska komma hem oxå..

Imorgon blir det att åka o handla, är fan tomt på mat nästan =o/ 
O så ska vi fira Madde oxå =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0