Fixat en massa =o)

Måndag igen.. o efter att ha lämnat Tindra kl 8 imorse, så gick jag hem o tog det lugnt.
När Håkan åkte iväg till jobbet vid 11, så passade jag på att baka en rulltårta =o)

Sen blev det att diska lite..
Bäddade sen bebisens säng.. Satte upp sängmobilen oxå.. Nu är det bara sänghimmeln som ska dit oxå =o)
O så bäddade jag i vagnen...

Blev sen att rensa ut Tindras ena byrå.. usch vad saker man har samlat på åt henne..
En massa ritpapper o målarböcker o pennor i en låda bara =oP

Vid halv 3 så gick jag till Lidl o handlade lite o sen var det bara att gå o hämta Tindra efter det..
Ute o lekte var dom iaf när jag kom dit =o)

Vi knallade hem.. Tindra satte sig o pusslade när vi kommit hem.. o jag fortsatte rensa i Tindras rum =o)
Sen vid kl 5 så började jag laga ris o korvstroganoff..

När vi hade käkat så tog vi o spelade Tindras favorit spel =o)
Sen diskade jag bort disken..

Nu har jag flyttat bort byrån från Tindras rum o ställt in skötbordet =o) Blev faktiskt bra..
La sen Tindra innan halv 8, så prinsessan sover nu.

Tindra tycker det är så kul att en massa saker till bebisen kommit fram.. Går hela tiden vid sängen o tittar =oP Hon vill verkligen ha bebisen här nu =o)

Kvällen blir lugn.. Får se om Håkan får jobba över idag, eller om han kommer hem vid halv 10.
Nu ska jag ta mig ett bad..

Imorgon så ska jag träffa Rebecka på förmiddagen.. sen får vi se vad som händer..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Nej på Ellos o Lindex blev det den här gången. Dem hade billigast vinterkläder =o)

2009-09-01 @ 16:36:04
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0