Fullt upp i värmen =o)

Blev ju att vi åkte ut till Sara o Hasse igår kväll.. Grillade lite o spelade lite poker o  yatzy =o)
Sov kvar där oxå.. Kändes så onödigt att åka hem =oP

Idag har vi badat en massa i poolen o så har Tindra lekt med sina kompisar...
Hon vaknade redan efter kl 6 imorse.. *puh*
Men en bra dag var det iaf där =o)

Åkte därifrån efter 3.. Direkt till Ica Maxi o handlade mat för veckan då...Nu är det ju jag som får börja laga maten igen =oP

Åkte sen hem o packade upp allt.. Innan vi åkte vidare hem till Håkans föräldrar o hälsade på..
Fikade lite där o satt o pratade..
Åkte därifrån vid 7.. så över 1 timme hann vi iaf vara där..

Bara hem o laga mat  för Håkans del.. medans jag först duschade Tindra.. o så tog jag mig oxå en dusch..
Sen var det bara att äta o så lägga Tindra.. Hon var så trött.. Har ju varit vaken hela dagen =oP

Imorgon så börjar hon äntligen hos dagmamman.. =o) hon har längtat så..
Får se vad jag ska hitta på då..

Allt för mig!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0