Hänt mycket idag =o)

Började med att lämna Tindra kl 8 hos Lena.. Gick sen hem o tog det lugnt en stund o umgicks med Håkan ett tag..
Han åkte iväg vid 11 o jobbade..

Kvart över 11 så var Madde utanför o väntade på mig..
Vi åkte iväg bort till ÖoB, Babyproffsen, Växtriket, Rusta o Ica Maxi..
Köpte bara 2 kunskapsspel åt Tindra, så hon kan spela lite data =o)
Åkte o hälsade på Maddes mormor en snabb sväng oxå =o)

Så det har blivit mycket åkande i stan idag, men mycket trevligt var det =o)
Hemma igen vid kvart över 2..
Fixade iordning lite här hemma bara..
Sen var det bara att knalla iväg o hämta min prinsessa..
Dom var ute o blåste såpbubblor när jag kom.. En bra dag hade det varit.. fast det är det ju jämt =oP

Mötte upp Sara med barnen o Jenny o hennes son..  Sen knallade vi hem hit o drack lite kaffe o fikade..
Tina o hennes kompis kom oxå över o gjorde sällskap.. *trevligt*
Barnen lekte ne massa.. så Tindras rum var helt upp och ner vänt.. hehhee =oP
var trevligt att ha besök o att alla kunde ses samtidigt oxå =o)

Efter 5 så gick dom hem.. Då var det bara att börja laga mat..
Blev ris o köttfärssås..
La Tindra efter halv 7.. helt slut var hon..
Har hunnit med att diska lite oxå..

Nu kommer snart älsklingen hem..

Imorgon är det kurs igen =o/

Allt för mig!

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0