Köpt barnvagn o skötbord =o)

Min stackars prinsessa vaknade inatt o hostade nästan hela tiden..
Så hon fick komma o sova i våran säng... fast det blev ju inte mycket sömn, för hon hostade hela tiden =o(

Efter kvart över 8 så lämnade jag Tindra hos Madde.. Behövde barnvakt idag..
Sen knallade jag hem till Sara o väntade på att Tina skulle komma o hämta oss..

Vi åkte mot Köping vid 9.. Var inte så svårt att hitta.. *tur att man hade gps* =oP
Barnvagnen som jag skulle kolla på var iaf jättefin..

En svart Emmaljunga smart duo combi blev det.. Fick med regnskydd, hjulskydd, vindskydd, fotsack, skötväska o matchande örngott o påslakan (till liggdelen)..
2000 kr kostade den.. men den var så fin, så det var det värt.. Dom hade varit jätterädda om vagnen =o)

Åkte sen därifrån tillbaka till Eskilstuna.. Stannade till en snabbsväng på stan, Sara skulle byta ut en leksak på Leklust..

Sen blev det att vi åkte o hämtade Tindra efter 12. Hon o Madde haft det jättebra =o)
tack vännen för att du hade tid att vakta henne =o)

Sen blev vi hem skjutsade.. Tindra tyckte vagnen var fin.. Hon ville gärna köra runt med den i lägenheten.. =oP
Åt lite lätt lunch med Tindra o så lekte vi en liten stund..

La oss sen o vilade efter kl 1.. Sov ända till 3..Snacka om trötta..
blev sen lite filmtittande med Tindra..

Efter 4 så kom mina föräldrar över.. Mamma skulle vakta Tindra, medans jag o pappa skulle åka o kolla på ett skötbord.
Var bara till övre Nyfors vi behövde åka..

Iaf så var skötbordet fint.. det är i trä, med 3 lådor o så fack på sidorna, så mycket förvaring finns.. =o)
400 kr gav jag för det.. men man kan göra om den till en bokhylla sen..

Så kul med all bebisshopping idag.. synd att inte Håkan kunde följa med bara..
Nu är det bara en bilbarnstol som vi ska köpa, sen har vi allt =o)

var hemma igen efter halv 5 med skötbordet.. Tindra lekte med mormor o så hann hon leka en liten stund med morfar oxå =o)

Nu ikväll har vi bara ätit makaroner o korv o lekt lite.. Tindra spelade lite på datan oxå, innan hon skulle sova..
Hon har inte alls hostade mycket idag.. bara lite snuvig.. så får se om hon troligtvis går till dagmamman imorgon, om det inte blir värre under natten.
jag har ju kurs imorgon oxå.. =o/

Nu ska jag ta o försöka sätta ihop skötbordet.. Såg inte så svårt ut..
O så slutar Håkan snart att jobba oxå... om det inte blir övertid, men det hoppas jag inte.

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: sarah

låter som du har haft fullt upp hela dagen... =P kul att vagnen va fin.. såg att du ringt...=(

du kanske kan sätta in en bild sen på det su shottat...vill gärna se! =)

2009-08-13 @ 07:45:00
URL: http://sarahgraahn.blogg.se/
Postat av: sarah

haha herregud kan ju tro att jag är full på morgonen med tanke på mitt inlägg men så är verkligen inte fallet... en aningen trött bara... haha! men du kanske förstår vad det står... =)

2009-08-13 @ 07:46:17
URL: http://sarahgraahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0