Kurs...

Idag vaknade min prinsessa redan efter kl 6.. Hon kom o gav mig en puss i ansiktet =o)
Hon ville se på Pippi, så det fick hon göra.. Jag passade på att gå o lägga mig en stund till..

Kvart över 8 så lämnade jag iaf Tindra.. sen var det bara för mig att knalla ner mot stan o gå till kursen.
Blev en långtråkig dag där..
När man slutatde kl 3 så var det jättemörkt ute.. såg ut som om det skulle bli regn o åska i vilken sekund som helst.

Tur att min pappa kunde komma o hämta mig.. så vi åkte o hämtade Tindra o så hem hit.. O då började det regna o åska..
Tindra passade på att leka med morfar en stund, innan han var tvungen att åka iväg innan kl 4.

Jag o Tindra lekte en liten stund.. Sen fick hon ta sig ett bad...
Blev sen att laga mat vid kl 6.. Makaroner o fiskpinnar blev det idag =oP
Diskade sen lite medans Tindra tog på sig pyjamas o lekte lite..

Sen ville hon spela lite data.. Hon är så duktigt =o)
Sen blev det mys i soffan en kort stund, innan Tindra gick o la sig vid halv 8..
Hon somnade direkt.. Hade ju inte sovit någon middag idag..

Jag har nyss tagit mig ett bad.. Ska kolla lite på tv... sen är det dags att sova..
Älsklingen skulle jobba över idag, så får se när han kommer hem =o(

Imorgon ska Tindra till dagmamman.. o jag får se vad jag hittar på...

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0