Kurs o träffat Tina =o)

Idag var det dags att gå på kursen igen när jag hade lämnat Tindra imorse..
Bara suttit där hela dagen.. Fast fick sluta 20 minuter tidigare.. *Jippi* =o)

Hämtade Tindra efter kl 3.. Ute o lekte var dom när jag kom dit..  =o)
Vi gick hem o kollade lite på film o så lekte vi lite..

Käkade sen mat efter 5..
Sen fick Tindra ta sig en dusch  o sen spelade hon lite data..
La henne efter halv 7.

Tina kom över kl 7 o drack lite kaffe o snackade lite.. *trevligt*
Alltid kul med besök när man är ensam om kvällarna.. =oP
Efter kl 8 åkte hon härifrån..

Nu ska jag bara at det lugnt.. är jätte trött..
Får se om Håkan kommer hem snart oxå =o)

Imorgon får vi se vad jag hittar på.. vet inte riktigt än.. 

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: sarah

ja det blir en tripp till helsingfors över helgen... =) ska bli riktigt skönt att komma bort.. =P

2009-08-19 @ 07:34:15
URL: http://sarahgraahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0