Kurs...

Idag var det bara att gå upp innan kl 8 o göra sig iordning o äta frukost..
Sen var det bara att gå till kursen.. Blev en lugn o lång dag där =o/

Håkan o Tindra kom o hämtade mig till kl 3 då jag slutade..
Dom hade iaf varit o badat i Skjulsta =o)

Vi åkte hem o tog det lugnt en stund.. Vi vilade lite allihopa.. *skönt*

Åkte iväg efter kl 5 till Coop forum.. handlade lite mat o grilla..
Sen åkte vi hem till Micke o Lena o grillade.. *smaskens*
Spelade lite kubb oxå =o)

Kom hem efter 10 nu.. Bara att lägga Tindra direkt.. =o)
Nu ska jag hänga upp tvätten..

Imorgon har vi lite o göra..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Var oxå i skjulsta igår, fast vid halv 5 tiden!

2009-08-05 @ 07:57:09
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0