Lugnt =o)

Söndag idag då o sovmorgon till halv 10 imorse =o)
Har bara blivt en lugn dag..

Vi åkte iväg efter 12 till Slagsta o åt slagsta glass.. *smaskens*
Sen in på coop extra o handlade kyckling..

Åkte sen hem till Håkans föräldrar vid kl 2..
Satt där o pratade lite o fikade..

Åkte hem igen efter 4.. Håkan tog o lagade mat o Tindra kollade på film..
Jag passade på att mest ta det lugnt bara =oP

När vi hade käkat, så var det bara för mig att diska bort all disk..
Sen satt jag o spelade lite spel med Tindra, innan hon skulle sova..
La henne innan halv 8.. Hon somnade direkt =o)

Jag o Håkan tog o satte ihop spjälsängen.. så nu är den klar,, ska ta o bädda den i imorgon, tror jag =o)
Nu är det snart dags att sova.

Måndag imorgon då.. Tindra ska till dagmamman o jag får se vad jag hittar på..
Vet iaf att jag ska rensa ut den ena byrån i Tindras rum, så skötbordet kommer in där istället =o)
Men kanske hinner med lite mer saker oxå.

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Tack ska du ha =o)

2009-08-31 @ 11:39:24
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0