Måndag igen =o)

Måndag igen då.. o Tindra till dagmamman som vanligt..

Imorse när jag lämnat Tindra följde jag med Sara hem en sväng o så kom Tina o hämtade oss halv 9.
Åkte iväg en sväng o fixade lite ärenden..

Sen blev det hem till Tina o dricka lite kaffe =o)
Hemma igen var jag vid halv 11.. Hann umgås en kort stund med älsklingen innan han åkte till jobbet efter 11..

Jag har passade på att tvätta en massa saker till bebisen.. mest sängkläder o handdukar..
La mig sen o vilade vid 1.. vaknade inte förren halv 3..
Då var det bara att gå iväg o hämta Tindra..

En bra dag hade min prinsessa haft.. Vi knallade hem o lekte lite..
Var sen tvungen att hänga upp tvätten o tvätta en till maskin med kläder =oP
Tindra kollade på film då.

Sen blev det att laga mat vid 5..
Tindra la sig efter halv 7.. Hon var så trött =o)

Nu är det nog inte långt kvar tills Håkan slutar jobba.. =o)

Imorgon så är det kurs igen.. Annars lugnt..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0