Mycket =o)

Imorse när jag hade lämnat Tindra gick jag hem till Sara o drack lite kaffe. Tina kom oxå över dit.

Hemma igen efter 10.. då åkte Håkan iväg till jobbet o jag passade på att ringa på lite annonser =o)
Ett skötbord o en barnvagn.. Ska kolla på dom imorgon =o)

Blev att städa, diska o tvätta här hemma sen..
Tina kom över på eftermiddagen o drack lite kaffe.. *trevligt*

Hämtade Tindra till kl 3.. bra dag hade dom haft iaf..
Hemma så lekte vi lite o sen kollade hon på Pippi.
jag passade på att laga mat då..

vid halv 6 så blev det att käka..Efter det var det bara att ta på Tindra pyjamas o fixa henne iordning för sängen..
Fast hon fick sitta en stund o spela lite på datan.. Tycker hon är kul =o)

La henne vid kvart i 7.. min prinsessa somnade direkt...

Nu sitter man bara här en stund, får väl se om det är något bra på tvn..
Får se om Håkan kommer hem efter 9 eller om han måste jobba över idag med??

Imorgon så bär det iväg till Köping med Tina o Sara.. Ska kolla på barnvagnen då.. bra att ha nån som kan köra en dit =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0