Sista dagen på kursen =o)

Imorse lämnade jag Tindra efter kl 8 o så gick jag iväg till kursen..
Sista dagen där idag.. *jippi* =o)
Slutade redan innan 12...

Kl 12 så träffade jag Sandra på stan =o)
Vi gick o tog oss en fika... *trevligt* Längesen vi sågs.

Kl 1 så började jag knalla hemåt..
Blev lugnt här hemma bara, innan jag gick o hämtade Tindra kl 3..
En bra dag hade hon haft..
O första dagen hon fick ha lapp för ögat där oxå.. Gick superbra sa Lena =o)

Vi tog o gick ner till stan.. Eller Tindra ville inte gå, hon ville åka vagn =oP
Träffade Sarah kl 4.. Vi tog oss en fika o så gick vi o köpte present åt en vän som fyllt år =o)

Kom hem efter kl 6.. Bara att äta lite mat då.. plättar blev det..
Nu håller Tindra på att städa sitt rum.. *så duktig* 

Nu kom precis mina föräldrar över o ska fika lite..
Tindra har redan börjat spela spel med dom =oP

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0