Storstädning.. =o)

Imorse lämnade jag som vanligt Tindra kl 8..
Gick sen hem o tog det lugnt en stund med Håkan..

Han åkte iväg efter 10 till jobbet.. så då blev man hemma själv =o/
Passade på att röja upp lite här hemma o dammsuga =oP
Tog o tvättade en maskin oxå.

Madde kom över o snackade lite vid halv 1.. *trevligt* =o)
Var ju ett tag sen vi träffades..
Vid halv 2 gick hon hem...

Jag tog o gick till Ica Stenby o handlade lite o hämtade ut ett paket oxå..
Sen var det bara att gå raka vägen till Lena o hämta Tindra halv 3..
En bra dag hade det varit =o)

Jag o Tindra gick hem direkt.. Ingen av oss som ville vara ute =oP
Tindra kollade på Pippi när hon kom hem o jag passade på att diska lite..
Hängde upp tvätten o tog o tvättade en maskin med sängkläderna oxå..

Sen blev det städning av handfaten o toaletten...

Blev att vi käkade plättar o glass vid halv 6..
Sen blev det lek med Tindra =o)

Nu har Tindra nyss lagt sig..  Så min prinsessa sover så sött =o)
Jag ska ta o bädda sängarna nu med nya sängkläder..
Sen vänta på att älsklingen ska komma hem.

Imorgon så ska vi till Kristinehamn o hälsa på min syster o hennes familj =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0