Till barnmorskan =o)

Måndag igen då... Uppe efter kl  7 imorse o fixade iordning Tindra o åt frukost..
Sen lämnade jag henne kl 8 hos Lena..
Gick hem o tog det lugnt ett tag..

Vid kvart i 10 så skjutsade Håkan ner mig till stan..
Skulle ju till barnmorskan halv 11..
Håkan började kl 11 idag, så han kunde inte följa med dit.
Gick en liten sväng på stan, innan kl blev halv..

Allt såg bra ut tyckte hon iaf.. Bara järntabletter som jag skulle börja äta, eftersom att det var lågt värde.
Nu är man snart inne i vecka 36 oxå..  =o)
Lyssnade på hjärtljuden o dom var som dom brukar vara..
Skulle även gjort ett ultraljud, för att se om den låg med huvudet neråt, men maskinen var visst trasig..

fast barnmorskan kände ändå på magen, att den låg med huvudet neråt.. =o)

Knallade sen hem efter det.. Åt lite lunch o så blev det att gå över till Tina efter kl 12 o dricka lite kaffe =o)
Blev kvar där till efter 2.. då var det bara att gå o hämta Tindra.
Ute i det fina vädret var dom =o)

Vi tog oss en promenad med Sara o barnen till Apoteket i Fröslunda.. var ju tvungen att handla tabletterna.
Sen var det bara att gå hem igen..

Lekte lite med Tindra när vi kom hem o så var det bara att hänga upp tvätten..
Blev sen att laga mat.. Spaghetti á la carbonara lagade jag för första gången.. Alltid Håkan som brukar laga det annars =oP
Men det blev faktiskt gott.. *duktig* =o)
Käkade efter kl 6 o så var det bara att diska bort disken o göra tindra klar för sängen..

Hon la sig kl 7.. o somnade direkt.. Hon var så trött.. Sa ju redan efter kl 5 att hon ville sova =oP

Har nyss tagit mig en dusch.. ska kolla lite på tv nu.
Får se om Håkan kommer hem efter 9 =o)

Imorgon så är det kurs igen...

Allt för mig!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0