Till Kristinehamn =o)

Imorse blev det sovmorgon till 9.. då vaknade min prinsessa.. Var bara att kliva upp då..
Hon satte sig o kollade på Pippi o jag tog en dusch..
Sen blev det att äta frukost.. =o)

Vid 11 så åkte vi iväg o gjorde lite ärenden.. Sen till systembolaget o handlade en vinflaska som inflyttningspresent åt Cizzi o Fredrik =o)
Efter halv 12 så åkte vi iväg mot Kristinehamn..
Var framme strax efter 1..
Då hade redan mina föräldrar, min mormor o farmor o Kent o Elisabeth kommit dit..

Jättefin lägenhet hade dom flyttat till..  =o) Tindra lekte en massa med kusinen Filip..
Fick tacos o äta där.. *smaskens*
Sen blev det fika efter någon timme oxå..
Massa hade min syster bakat.. men supergott var det =o)

Kl 6 så åkte vi därifrån.. Klart att det regnade när man skulle åka hem.. =o/
Var hemma innan kl 8..
Blev att göra Tindra klar för sängen då..

Håkan åkte iväg efter halv 9.. Han skulle iväg o spela poker med sina vänner..
Så jag o Tindra lekte lite o så spelade hon data en kort stund.. =o)
La henne efter 9..

Har inte gjort så mycket mer.. ska kolla lite tv snart..
Men dagen har iaf varit jättebra =o)

Imorgon så får vi se vad vi hittar på..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Tack för att ni ville komma :-) Det var värkligen jätte kul i dag.Härligt och höra att du gillade mina kakoe ;-)

Tack för vin flaskan den ska Fredrik o jag dela på någon kväll.

Flaskan var jätte fin så jag hoppas inhållet smakar lika gott ;-D ha det gött kram kram

2009-08-16 @ 00:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0