Tisdag o kurs idag =o)

Som vanligt lämnades Tindra kl 8..
Jag gick hem o tog det lugnt ett tag..

Började kvart över 10 på kursen, skönt med lite ledighet..  =oP
Har varit flitig som en myra idag.. Har hunnit klart med alla pappren som skulle vara klara på kursen..
Så känns onödigt att behöva gå dit på torsdag igen, men man måste ju...

När jag slutat kl 3 så var det bara att gå o hämta Tindra.
Ute i det fina vädret var dom o lekte =o)

Jag o Tindra gick hem o lekte en liten stund, sen kollade hon på Pippi o jag lagade mat.
Käkade sen vid halv 6 o så blev det att diska..

Tindra spelade lite data nu innan hon skulle sova..
La henne innan kl 7 =o)

Nu blir det bara lugnt här..

Imorgon så slutar Tindra redan halv 12 hos Lena.
Sen ska vi till ögonkliniken på eftermiddagen..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Tack ska du ha! Hoppas det går bra på ögonkliniken!

2009-08-26 @ 09:22:30
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0