Träffat Sarah =o)

Idag var Tindra uppe med tuppen, kvart i 7 vaknade hon.. Hon fick sätta sig o kolla på Pippi, medans vi sov ett tag till =oP
Innan 10 så åkte vi ner till stan.. Håkan skulle till manpower, eftersom han började jobba idag.

Jag o Tindra gick  runt lite på stan.. först till apoteket o handlade lite.. sen hm o spanade lite.. köpte hårfärg där..
O så in i bokaffären.. Köpte en pysselbok åt Tindra..
Innan kl 11 så tog vi o träffade Sarah o Märit.. Gick runt o kollade lite o sen tog vi oss en fika på Smak..
Glass valde vi istället för fikabröd =o) så himla varmt idag..

Efter 12 så knallade vi hemåt.. Åt lite när vi kom hem..
Sen blev det att leka med prinsessan..

Tog o färgade håret oxå.. Tindra lekte med sina dockor då.. så då passade jag på..
Åt makaroner o köttbullar nu ikväll..
La Tindra vid 8.. så nu sover min tös =o)

Väntar på att Håkan ska komma hem.. han slutar 9 idag..
Ska fixa lite nu..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0