Träffat Tina =o)

Gick upp kvart över 7 imorse.. usch så trött man var. hade hellre sovit längre =oP
Väckte Tindra o vi fixade oss iordning o åt frukost..

Sen var det bara o knalla iväg o lämna Tindra hos dagmamman =o)
Jag gick hem o tog det lugnt ett tag..
Håkan åkte iväg efter 10 till jobbet..

Jag gick till Apotektet i Fröslunda o så hade jag ett paket o hämta i tobaks affären oxå.
Hem lite snabbt sen, innan det var dags att knalla vidare =oP

Gick hem till Tina o drack lite kaffe o snackade.. Grattis till körkortet.. Nu kommer du få vara min taxi =oP

Hemma igen vid 2.. Tog det bara lugnt, innan det var dags att hämta hem Tindra kvart i 3..
Hon hade haft en jättebra dag.. hade lekt en massa med sina kompisar som hon hade saknat..

Vi gick hem o lekte lite o så kollade Tindra på Bamse, medans jag lagade mat..

La tindra efter kl 7.. Helt slut var hon då..

Nu gör man inte så mycket.. väntar på att älsklingen ska komma hem bara.. men han  slutar ju 9..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0