Träffat vännerna =o)

Lämnade Tindra kl 8 imorse..
Gick sen hem.. fick besök strax efter att man kommit innanför dörren..
Tina som kom över o drack lite kaffe.. =o)
Efter 9 så hade hon gått härifrån.. Då passade jag på att bara ta det lugnt..

Efter halv 11 så gick jag o träffade LeMan.. Vi knallade hem till Marie o hälsade på..
Så längesen vi sågs.. men jätte trevligt att träffas.. får bli lite oftare =o)
Fikade lite där o satt o pratade en massa..

Kvart i 1 gick jag därifrån.. Blev att gå direkt hem till Rebecka då..
Fikade lite där o satt o snackade.. *trevligt*
Sen var kl kvart över 2 o då var jag tvungen att gå därifrån..

Bara att gå o hämta Tindra direkt.. Glad blev hon iaf när jag kom dit. =o)
Vi gick hem o lekte lite.. Sen fick hon ta sig ett bad oxå..

Nu har vi nyss ätit.. Ska leka en liten stund med Tindra nu.. Sen ska hon få spela lite data har jag lovat =oP
Jag ska nog ta mig ett bad sen.. o så blir det att se på tv oxå..

Skönt att det är helg nu.. Då kommer man hinna umgås lite med sin familj =o)
Får se om några vänner kommer över imorgonkväll..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0