Wii kväll =o)

Sovmorgon blev det till innan 9 imorse.. *så skönt*
Sen gick jag upp o åt frukost med prinsessan..

Vid halv 12 så åkte vi ner till stan.. Köpte en flecce tröja med Hello Kitty åt Tindra.
Sen blev det att vi tog oss en fika på Smedjan oxå.. =o)
Vidare sen till coop forum o handlade lite.. o så in på systembolaget oxå =oP

Åkte sen hem en kort stund o lämnade matvarorna..
O så tog jag o tvättade lite kläder oxå.
Sen  var det bara att åka vidare o hämta mina föräldrar.. Dom ville ha skjuts till  ett par vänner..

Hemma igen vid halv 3.. Blev lite lek med Tindra då.. 
Vi satt o spelade ett spel.. Tyckte hon var jätte kul =o)
Hängde sen upp tvätten.. o sen var det dags att äta efter 5.

Nu väntar vi på att Sara o Hasse ska komma över o spela lite Wii o umgås =o)
Ha en bra kväll.!

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

Men Camilla då, du glömde ju att ni svängde förbi stackars Madde med elvispen innan besöket på stan ju. Viktig information ju, icke icke bra o glömma!

2009-08-23 @ 09:59:38
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/
Postat av: Dessi

Kul med wii. Vi måste oxå ta o köpa det!

2009-08-23 @ 19:30:01
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0