Bakat bullar =o)

När jag hade lämnat Tindra imorse, så blev det bara att gå hem  o vila en stund..

Efter kl 11 så åkte vi iväg till Mc donalds o käkade.. Sen gick Håkan in på Tuna park o  handlade en julklapp.
Hemma igen vid halv 1..

Håkan åkte till jobbet efter kl 1.. o då passade jag på att fixa lite, innan det var dags att hämta Tindra halv 3..
En bra dag hade hon haft.. o nu har hon jullov oxå =o)

Vi gick hem o lekte lite, innan det var dags att börja med maten.
Kollade på Sunes jul med henne.. det tyckte hon var skoj.. Kollade inte klart allt idag, eftersom hon skulle sova.. men imorgon ska vi kolla =o)

När Tindra lagt sig så blev det för mig att baka.. Bullar blev det.. äntligen klar med dom vid kl 22.. så nu är man helt slut..
Har bara tvätten kvar att hänga o ge Alexander välling, innan jag tänker ta o sova =oP
Får se när älsklingen kommer hem oxå.

Imorgon så blir det julklapps handling på förmiddagen.. sen kanske det blir att baka pepparkakor med Tindra =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0