Dan före doppardan =o)

Ja nu är det bara en dag till julafton.. =o)

Idag så har ju Tindra jullov.
Vi åkte ner till stan efter halv 11..
Köpte dom sista julklapparna o så blev det att käka på corner.

Hemma igen vid halv 1.. lekte lite med Tindra då o så kollade vi lite på Sunes jul =o)
Har hunnit med att tvätta 3 maskiner oxå..
Dammsög o moppade golven oxå.. så nu är det fint här =o)

Sen vid halv 5 tog vi oss en promenad till Ica stenby o handlade lite mat för kvällen.. pannkakor blev det..
O så hade jag 2 paket att hämta oxå.

När vi kom hem igen vid kl 6, så började jag o Tindra att baka pepparkakor..
Gick ganska fort så jag tog o bakade negerbollar oxå..

Nu sitter jag o Tindra o tittar på bingolotto.. har precis ätit oxå
Håkan hade fått sluta nu, så han kommer snart hem oxå =o)
Då blir det att dricka lite glögg o så =oP

Ha en bra kväll!

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0