Förkylt =o/

Här hemma har alla blivit förkylda, smittade av Alexander..Men jag mår redan bättre..
Idag har Tindra varit hos Lena som vanligt.

Jag tog det lugnt hemma när jag lämnat Tindra..
Sandra kom över o drack kaffe efter 10..
Sen tog vi oss en promenad till Fröslunda..Jag var tvungen att gå till apoteket.. måste ju fylla på medicin skåpet =oP

Sen gick vi hemåt igen.. Sandra åkte härifrån vid 12 o då började jag att städa..
Ställde fram lite mer julsaker o dammade i bokhyllorna o så.
Hyresvärden kom även hit o fixade med elementen, så nu har man värme igen.. *jippi*


Vid kvart över 2 så kom Saras mamma o Elias över o hälsade på. Dom ville så gärna träffa Alexander.. Hon hade köpt 2 jättefina bodysar åt honom =o) Tack tack.
Drack lite kaffe oxå, innan vi skulle hämta barnen hos Lena vid kl 3.

Håkan kom hem lagom när vi skulle gå, så då slapp jag ta med Alexander ut =o)
Tindra hade iaf haft en bra dag, men lite snuvig hade hon varit.. men det verkar ju alla vara nu!

Ikväll har det bara blivit lugnt.. Ingen som har orkat göra så mycket..
Städat rent i handfaten har jag gjort..
Sen åt vi pizza ikväll, ingen som ville laga någon mat =oP

Prinsessan gick o la sig efter kl 8.. o min prins gick o la sig vid halv 11..
Så nu sover båda barnen =o)

Snart dags för mig oxå att sova.. Ska upp skapligt imorgon.

Imorgon tänkte jag gå o vaccinera mig.. Hoppas man inte blir sjuk av den sprutan bara?? =o/

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0