Fotografering =o)

Usch vad kallt det var ute idag.. *burr*    
Lämnade Tindra som vanligt hos Lena..
Sen blev det att skynda sig hem igen.. ville inte vara ute =oP

La oss o vilade ett tag o sen blev det att fixa lite.
Ringde till fotografen för babyfoto i tidningen.. vilken tur att han hade en tid kvar ikväll.. annars hade vi fått väntat till nästa år.
Madde kom hit ett tag vid halv 1.. Trevligt med sällskap =o)

Vid halv 2 gick hon o då passade jag på att stryka julgardinerna.. så nu ska dom upp imorgon =o)
Håkan kom hem efter halv 3, o då gick jag o hämtade Tindra.. Slapp iaf att ta med mig Alexander ut.

Hemma så blev dt lite lek o så käkade vi efter kl 5.
Sen var det bara att fixa oss iordning.

Halv 7 så var vi hos fotografen.. Jättetrevlig var han.
Han tog 56 stycken kort.. bra att det fanns att välja på.. men till slut bestämde vi oss för den bilden vi tyckte såg bäst ut  =o)

Vid halv 8 var vi hemma igen.. Då blev det att lägga Tindra direkt.. så hon orkar upp imorgon.
Håkan ligger oxå o sover nu..
Bara jag o Alexander vakna.. men snar ska vi oxå sova =o)

Imorgon så får vi se vad som händer.. inget planerat än.

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0