Glöggkväll =o)

Fredag idag då.. Skönt med helg =o)

Lämnade som vanligt min prinsessa kl 8 på morgonen.. Uscha vad kallt det var -10 grader.
Sen jag gikc hem till värmen igen..
Tog det lugnt, sen kom hyresvärden o fixade elementet  i Tindras rum, var svinkallt där inne..
Dom fixade det direkt =o) så nu är det varmt o skönt där.

Sen träffade jag Madde innan halv 11.. vi tog oss en promenad till Tuna park.. Hittade ingenting alls där.
Efter 2 var vi på väg hemåt igen..

Gick o hämtade Tindra halv 3.. en bra dag hade hon haft =o)
Sen gick vi bara hem o lekte lite.
Håkan var redan hemma när vi kom hem..

Blev sen inte så mycket mer.. Håkan åkte o köpte pizza till sig o Tindra innan jag skulle iväg.

Vid kvart i 6 träffade jag Madde o vi knallade hem till Sandra som hade bjudit oss på glöggkväll =o)
Trevligt var det iaf.. Fick egengjord risgrynsgröt.. *gott* o så en massa andra gdsaker oxå..
Tack för kvällen =o)

Jag var hemma igen efter halv 10..
Bara min lilla prins o Håkan som var vakna då.

tog det bara lugnt resten av kvällen .

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0