Julklappsbyte =o)

Igår så var vi ju hos Håkans föräldrar o åt julbord.. Trevligt.
Kom hem vid 8 o resten av kvällen blev bara lugn,


Idag så var vi uppe efter kl 9.
Tog det lugnt o åt frukost med Tindra, sen hjälpte jag henne att städa i sitt rum.

Till halv 12 så kom mina föräldrar över o hälsade på en snabb sväng..
Fikade lite o satt o pratade =o)
När dom åkte igen efter kl 12..
Så blev det vi oxå åkte iväg..

Blev en snabb sväng ner till stan o till Clas ohlssons..
Köpte oss en ny micro med grillfunktion.. bara 399 kr på rea.. billigt o bra =o)

Sen till kl 1 var jag o Alexander hemma hos Madde.. Sandra o Jossa kom oxå dit.. Vi skulle ju ha vårat julklappsbyte =o)
Drack lite glögg, satt o pratade o åt hemma gjord glass.. Sandra som hade gjort den..*gott gott*
Sen delade vi ut julklapparna.. Sandras paket fick jag.. en fin ljuslykta som man hänger i fönstret..*tack tack* =o)

Vid kl 3 så kom Håkan o Tindra o hämtade mig o Alexander.
Vi åkte till Ica Maxi o handlade.
Sen hem o lagade mat o käkade..

Till kl 6 så var vi hemma hos Erik,Marie o Daniella..
Fikade lite där o Tindra o Alexander fick julklappar..
Alexander fick bitringar o Tindra fick hello kitty pysselböcker, hårsnoddar o spännen o en fin tunika plus en massa barnskivor.. tack så mycket =o)

Efter halv 8 åkte vi därifrån.. Bara att lägga Tindra direkt när vi kom hem.. Hon var så trött.
Nu ligger både min älskling o min lilla prins o sover..
Håkan jobbar ju imorgon..
Jag ska oxå snart sova.

Får se vad man ska hitta på imorgon då..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0