Julklappsbyte =o)

Oj tiden bara rusar iväg.. Men snart är det jul =o)

I söndags så var Håkan o köpte lie julklappar..
Sen vid halv 3 åkte vi till mina föräldrar o fikade... *trevligt*

Åkte sen hem efter nån timme o lagade mat.
Sen var det bara att åka vidare igen.

Blev en sväng ut till Håkans föräldrar o hälsade på där vid kl 6.
Fikade lite o satt o pratade.

Till kl 8 var vi hemma igen.. sen hände det inte så mycket mer.


Igår så var det ju Måndag..
Jag  o Alexander gick o träffade Jossa efter kl 10, så knallade vi ner till stan.
Köpte iaf lite julklappar =o)
Trevligt att gå på stan.. Efter kl 1 knallade vi hemåt.

Jag hämtade Tindra strax innan kl 2.
Sen gick vi hem o lekte lite o så lagade jag mat.

Till kl 5 så kom Madde o då var det bara för oss att gå ut i kylan.
Skulle ju hem till Sarah på julklappsbyte..
Usch vad kallt det var ute.. Tur att Tindra oxå satt i sin vagn =o)

Jätte trevlig kväll blev det där med fika o glögg =o)
O så fick jag en jättefin filt i min julklapp.. Tack tack =o)

Till kl 8 så var vi hemma igen.. då var det bara att lägga Tindra.
Resten av kvällen blev att kolla tv o slå in julklappar.


Nu ska vi strax gå till Lena.. Sen ska jag hem o sova igen =oP

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0