Luciafirande =o)

Igår var det torsdag..
Var nere på stan med Rebecka då o spande lite o tog en fika.

När jag kom hem innan kl 1 så kom Sandra över o fikade en liten stund..*trevligt* =o)

På kvällen så kom mina föräldrar över o hälsade på.. Fikade lite o så lekte dom med Tindra oxå..
När dom åkt hem vid kl 8 så la jag Tindra o så blev det lugnt resten av kvällen =o)


Fredag idag o uppe redan kvart i 7 imorse..
Jag o Tindra gjorde oss iordning o åt frukost.. sen packade jag ner hennes tomteklänning o det hon skulle ha sen.

Gick o lämnade henne innan kl 8 hos Lena..
Jag gick hem o gav Alexander mat o gjorde han iordning.

Efter kl 9 så kom Sandra hit.. Då var det bara för oss alla att åka till kyrkan som Tindra o dom skulle ha sitt luciafirande i..
Halv 10 började det o det var jättefint.. Barnen sjöng oxå bra =o)
Kul att Håkan oxå kunde följa med dit.. Tindra var iaf glad för det..  =o)

Efter uppträdandet så blev det fika.. o sen vid kl 11 så åkte vi hemåt..
Gav Alexander välling då o sen så tog jag, Sandra o Alexander o åkte till Rusta.

Hittade iaf en julbelysning som är en Ren.. som jag har letat efter =o) Så den var jag tvungen att köpa =oP

Kom hem igen innan kl 1.. Tog det bara lugnt då..
Knallade sen över till Madde o hälsade på vid halv 2.
Trevligt o ses en liten stund iaf =o)

Efter halv 3 gick jag o hämtade Tindra. Glad var hon att se mig =o)
Vi gick hem o lekte lite o så kollade hon på film, medans jag passade på att diska o så.
Käkade sen mat efter kl 6..

Vi tog sen o klädde granen.. Tindra tyckte iaf att det var kul.. så nu har man en fin gran =o)
Nu ska jag kolla om det är något bra på tv.. o vänta på att Håkan ska sluta jobba.

Imorgon blir det en sväng ner till stan..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0