Mycket firande =o)

Julafton igår så firade vi ju hemma hos Micke o Lena med Håkans föräldrar oxå..
Kom dit lagom till Kalle Anka, så det kollade vi på..
O sen blev det att äta efter det.. *gott gott*

Tomten kom även lite senare oxå..
Tindra blev lite rädd först, men sen gick det bra o hämta sina paket =o)
En massa saker fick hon..
Bland annat en pulka av farmor o farfar o så lite andra leksaker o så.
Alexander fick lite Nalle puh saker o kläder.

Av Håkan fick jag parfym o ett jättefint ljusfat med fina ljus.. Tack älskling =o)
Fikade sen oxå, innan vi åkte hem efter 9.


Idag har det varit fullt upp =oP
Uppe vid kl 9 imorse.. Tindra ville leka med sina julklappar direkt när hon vaknade..
Så det pysslade hon med hela förmiddagen =o)

Vid kl 12 så gick jag o Tindra ut till pulkabacken o åkte lite.. jag passade oxå på att åka med henne =o)
Var hemma innan kl 1 igen..
Då var det bara att fixa sig iordning.

Till kl 2 så var vi hemma hos min mormor o morfar o åt julmat.. =o)
Sen fick vi även lite julklappar där.. tack tack.. =o)
Massa fina saker fick vi allihop.. gosedjur åt Alexander o Tindra fick böcker o godis.

Till kl 5 så åkte vi därifrån, direkt hem till mina föräldrar.. Skulle ju fira jul med dom oxå.. Cizzi, Fredrik o Filip o min farmor var där..  Min mormor följde även med dit.
Fikade lite där.. Tindra o Filip lekte en massa..

Sen blev det även ännu mer julklapps utdelning..
Mycket fina kläder fick Tindra, men även en massa pärlor o målarlåda..
Alexander fick oxå kläder o gosedjur o en skallra.
Jag fick parfym, vin o  pengar o lite annat =o)
Tack så mycket för allt.


Vid halv 9 så var vi hemma.. bara att lägga Tindra då.. hon var helt slut..
Nu sover även lill prinsen =o)
Funderar på om jag oxå ska sova snart..

För imorgon så ska jag ner på rean med Sarah, redan kl 9! =oP

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0