Mycket snö =o)

Oj vad mycket snö det hade kommit inatt.. För imorse när vi gick ut, så var marken alldeles vit =o) Tindra tyckte det var kul med snö o kastade sig i den flera gånger o gjorde änglar =o)

När jag hade lämnat henne hos Lena så gick jag o Alexander hem o fixade lite. Sen blev det att vi gick o la oss o vilade vid halv 10..

Vaknade innan halv 12 igen =o) Käkade lite lunch då.
Julkorten hade kommit idag, så satt o skrev dom.. så nu är det klart.

Efter halv 1 så kom Sara över..
Vi tog o knallade ner till grannen o fikade lite o satt o snackade..*trevligt* =o)
Gick därifrån vid kvart i 3, när vi skulle hämta barnen.

Hehehe Tindra ville inte alls med hem.. hon ville hellre vara kvar hos Lena o åka pulka..
Hon har ju ingen egen.. men hon kommer säkert att få en i julklapp.. så hoppas snön ligger kvar då oxå =o)

Hemma så blev det lite lek o så.. Måste ta o baka pepparkakor med henne nån dag oxå, innan jul =oP
Kvällen har bara blivit lugn.. Har tvättat lite o umgåtts med familjen.

Lilla prinsessan gick o la sig efter kl 7.. o min prins kom i säng nu efter 10.. o snart dags för mig oxå att sova. Älsklingen sover redan, men han ska ju upp till jobbet halv 4..

Imorgon så är Tindra ledig på förmiddagen.. Lena skulle visst iväg på ett ärende.
Men vi ska få besök av Kathrin på fm o så kanske en annan vän oxå skulle komma över.. *Hoppas*

Allt för mig!

Kram





Kommentarer
Postat av: Sandra Wahlbom

Ja bilderna blev jättesöta :) Jag har några till på datorn :)



Jag leker gärna med Tindra någon dag :D

2009-12-16 @ 11:34:54
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0