Nyårsafton =o)

Ja den 31:a December är det idag.. Nyårsafton alltså =o)

Idag blev det iaf sovmorgon till kl 9.. Sen gick jag o barnen upp o åt frukost..
Jag tog mig en promenad bort till Fröslunda centrum vid kl 11..
Hittade ett presentkort igår, när jag städade lite., som gällde på blommor o som säljs i Fröslunda tobak..
O presentkortet sista dag var att använda idag.. så det var bara att gå o köpa blommor =oP

Hemma igen blev det att ge Alexander välling o sen åkte vi iväg till Coop forum o systembolaget.. Måste ju ha lite att dricka ikväll =o)

När vi kom hem blev det lite lek med Tindra o så käkade vi pizza.. sen fick hon duscha..

Sen gav jag Alexander mat.. han fick smaka lite katrinplommonpure o mango pure. Han verkade iaf tycka om det =o)
Sen fick han förstås välling oxå.. Gav ju bara typ 5 skedar med mat så.
Efter det fick han ta sig ett bad..

O nu har jag oxå precis duschat.. så nu är alla rena här =oP
Tindra sitter o ritar i sitt rum o Alexander sover.

Ska ta ett glas vin med älsklingen nu o äta lite onyttingt =o)

Ikväll så är vi bjudna hem till Håkan, Jeanette o Gustav.. Ska bli trevligt.. har ju varit där 4 år i rad nu =o)
Kl 7 så kommer Danne o Carro med familj o hämtar oss. skönt att vi slipper gå dit  =o)

GOTT NYTT ÅR ALLA!

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Gott nytt år! Hoppas ni hade det trevligt! Kul att Alexander börjat med burkmat. Stora killen.

2010-01-01 @ 18:00:05
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0