Oj mycket idag =o)

Ja man kan ju verkligen säga att det blev mycket gjort idag =o)

Sandra kom hit vid halv 1 o passade barnen =o)
Då var det bara för mig o Håkan att åka iväg..

Först ner till stan o handlade lite julklappar o sen ut till Tuna park o handlade mer julklappar.. så nu är man nästan klar iaf =oP

Sen åkte vi även ut till Ica maxi o handlade mat för julen =o)
Tyvärr så fanns det ingen hello kitty dator kvar där =o(
Så imorgon blir det att åka till barnens hus o kolla om den finns där.. annars åker jag till Västerås i veckan =o)

Vi kom hem till kl 4 igen,, Då tog vi o fikade.. bra hade det gått för Sandra oxå.. Tack så mycket fö hjälpen =o)

När hon hade åkt hem så passade vi på att fixa lite..
käkade julbord här hemma vid kl 8 ikväll,, supergott =o)

Min prinsessa kom i säng vid 9.. nu är det snart dags för oss att sova.. prinsen somnade nyss =o)

Lite att göra imorgon..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0