På 2 kalas =o)

Idag är det den 13 december.. Lucia alltså.. men vi har inte firat det.

Började dagen med att gå upp efter kl v9 o duscha.. Fixade mig sen iordning o åt frukost med Tindra.
Sen fick hon oxå duscha.. o så gjorde hon sig iordning.
Alexander fick oxå ta sig ett bad =o)

Innan kl 12 så åkte vi hem till Erik, Marie o Daniella..
Tindras kusin som fyller 15 år skulle vi fira.. grattis

Blev lite fika o så där.. trevligt =o)
Jag gick ner till stan oxå o handlade en present åt Filip.

Sen till kl 2 så var vi hemma hos Danne o Carro o Filip.. han fyllde 3 år.. så det blev kalas igen =o)
Kom lite andra vänner dit oxå.. kul att ses allihopa =o)

Vid halv 4 åkte vi därifrån till Ica Maxi o handlade lite.
Sen har vi bara varit hemma..
Ätit mat, lekt med Tindra o tagit det lugnt.

La prinsessan efter kl 7.. O nu har även min lilla prins somnat =o)

Imorgon ska jag till barnmorskan på återkontroll..
Annars vet jag inte vad som händer.

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0