På dop =o)

Sovmorgon till efter 9 imorse =o)
Fixade mig o Tindra iordning o så åt vi frukost..

Efter kl 12 så tog jag o Tindra o gick iväg.. Håkan fick vara hemma med Alexander =oP
Skulle ju vara i kloster kyrka kl 13 på dop.

Vi kom dit i tid.. tur att Tindra är så duktig att gå =o)
Lilla Dexter som skulle döpas.. Jättefint dop var det.
Sen så blev det fika i församlingshemmet..
Jättegod tårta hade du gjort Kathrin =o)

Vid halv 3 så gick vi hemåt.. Började att regna lite när vi nästan var hemma.. *usch* Nu vill jag ha snö!!!

Åkte direkt iväg till Håkans föräldrar när vi kommit hem.. Fikade lite där o umgicks.. Även Micke o Lena var där. =o)
Åkte hem innan kl 5 igen..
Stannade vid Konsum triangeln o handlade kyckling.. så vi skulle få i oss nån mat =oP

Kvällen har bara blivit lugn.. Umgåtts med mina kids bara =o)
Snart dags att sova..
Tindra får vara hemma från dagmamman imorgon.. hon är fortfarande lite förkyld. =o/

Imorgon så ska jag träffa Jossa.. ska bli kul att ses vännen =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0