Shoppat =o)

Uppe vid halv 8 imorse o fixade mig o Alexander iordning.

Till halv 9 så träffade vi Madde.. vi knallade ner till stan. Träffade Sarah där.
Hm började ju sin rea redan kl 9.. men fanns tyvärr inte så mycket..
Köpte iaf lite underkläder =o)

Sen öppnade alla andra affärer oxå.. Köpte mig en topp på Gina o en elvisp på Clas ohlssons..
O så blev det en sak till vårat julklappsbyte, som jag ska på imorgon =o)

När jag kom ehm vid 12, så var inte Håkan o Tindra hemma.. fast dom kom hem nästan direkt.. dom hade varit o åkt pulka =o)

Nu leker Tindra med alla sina julklappar som hon har fått.. O Alexander o Håkan vilar.
Jag ska ta mig en dusch nu tänkte jag.

Till kl 2 så ska vi vara hos Håkans föräldrar, dom skulle visst bjuda på julmat idag.
Slipper ju vi laga mat =oP

Sen ikväll så kanske det blir att spela poker med våra vänner.. men vi får se, om vi orkar det =oP

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0