Träffat Kathrin =o)

Idag blev det att gå upp vid halv 8.. Då hade älsklingen kmmit hem från jobbet igen.. Han kände sig inte bra, så han hade åkt hem.. Stackarn =o(

Jag, Tindra o Alexander gjorde oss iordning..
Till halv 10 så kom min pappa o hämtade Tindra.. dom skulle vakta henne ett tag..

Jag o Alexander knallade iväg o mötte Kathrin o barnen.. Så gick vi ner till stan i kylan.
Hittade en fin tunika, nagellack o en parfym åt Håkan på Cubus.. billigt o bra blev det oxå =o)

Var hemma igen innan kl 1.. Till halv 2 så kom Tindra hem igen.. Hon hade haft jätte kul.. lekt en massa med Filip oxå =o)

Resten av dagen har bara tillbringats här hemma.. Håkan mår nog lite bättre nu..
Tindra sover o min lilla prins sitter i babysittern o kollar på Simpsons =oP
Han blev ju 3 månader igår.. tiden går så fort.

Imorgon blir det kanske att gå över en sväng till Sara o barnen.. Annars är det nog lugnt.

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: dad

Hej Vi håll på att åka ifrån Kitty. Vivi rignde mig vid bilen, så jag fick gå upp o hämta den.

2009-12-29 @ 23:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0