Träffat Kathrin =o)

Idag så blev det att lämna Tindra som vanligt kl 8.
Gick sen hem o gav Alexander mat o sen vid kl 9 knallade vi iväg.

Hemma hos Kathrin var vi till halv 10..
Fikade lite där o satt o snackade lite..*trevligt* =o)
Fick kläder av henne, som Tindra skulle få.. Som inte Nova kunde ha längre.. *tack tack*

Alexander sa mamma idag.. Inte mammamamaa.. han satt helt tyst först o sen bara mamma.. =o)




Mammas prins =o)






Vid kvart i 1 så var vi hemma igen.. Hann träffa Håkan en liten stund innan han åkte till jobbet efter kl 1.
Jag o Alexander busade bara lite, innan vi gick o hämtade Tindra vid kl 3..
En bra dag hade prinsessan haft =o)

Vi gick hem o lekte lite o sen kollade Tindra på film..
Jag passade på att rensa i ett skåp i köket.. så nu blev det en hel hylla som blev tom =oP
Sen blev det att laga mat o så käkade vi vid kl 6.

Tindra var så trött så hon la sig strax innan halv 7..
Jag hittade ett skåp till att rota igenom.. så nu blev det mer plats där oxå =o)

Passade på att plocka iordning lite bland alla Alexanders saker i vardagsrummet..
Gick ner med gåstolen o lite annat i källaren.. inget som han behöver ha än.

O så passade jag på att ta med mig julgranen upp oxå =o)
Så nu står den o lyser i vardagsrummet.. Fattas bara att jag ska klä den.. men det gör jag nog snart =o)

Imorgon så blir det att ta sig en sväng ner till stan..

Allt för mig!

Kram





 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Å så gullig han är :-)

Kul att du börja lägga in bilder på barnen nu.

Det har jag vänta på länge fortsätt med det ¨så är jag nöjd :-) kram syster yster

2009-12-13 @ 17:55:12
URL: http://mammatingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0