Träffat Marielle o Sandra =o)

Imorse gick vi upp vid kl 8.. Tindra var ju ledig på förmiddagen.
Vid kl 9 så gick vi ut i kylan.
Tog oss en promenad hem till Kathrin o hämtade lite kläder som Tindra skulle få.. Tack så mycket. =o)

Sen knallade vi hemåt.. Fast Lena ringde  vid vart över 10 o sa att Tindra fick komma dit redan då om hon ville..
Så innan kl 11 kom vi fram till Lena.

Jag gick hem o fixade lite o sen vid kl 12 fick jag besök.
Marielle som kom över med sina barn Nova o Meja =o)
Så kul att få se den lilla bebisen ju.. o Nova är så himla söt storasyster =o)
Fikade lite o satt o pratade.. Innan halv 2 gick dom härifrån.

Vid kvart i 2 så kom Sandra hit.. blev att dricka lite kaffe o prata lite.. =o)  *trevligt*
Sen kom Håkan o Tindra hem oxå..
Knallade iväg till postlådan o postade lite brev.
Efter 4 åkte Sandra härifrån..

Nu ikväll har vi bara tagit det lugnt, lekt med Tindra o ätit.
La min prinsessa efter kl 8.
Passade på att färga mitt hår oxå.. så nu är det fint igen =oP

Nu är det strax dags att ge Alexander välling o sen väntar sängen =o)
Godnatt allihopa.

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0