Träffat Sara =o)

Imorse tog vi sovmorgon till tjugo över 7.. fixade oss sen iordning o så gick jag o lämnade Tindra tjugo över 8.

Gick direkt hem till Sara efter det. Drack lite kaffe o pratade..
Sen hjälpte jag henne att rensa i hennes sons rum.. massa saker som slängdes =oP
Åt sen lunch där oxå.

Efter kl 1 så gick jag därifrån.. Hämtade Tindra dirket då.. så jag inte skulle behöva gå ut i kylan en gång till =oP
Idag var det ju kallt oxå..

Blev lite lek med Tindra när vi kom hem o så käkade vi mellis.
Tindra kollade lite på Pippi oxå..

Blev att jag dammsög nu ikväll o har tvättat en maskin oxå.. så snart ska man hänga upp tvätten.
La Tindra efter kl 7.. så nu sover min prinsessa =o)

Jag har hunnit med att ta mig ett varmt bad oxå =oP
Blir att ge Alexander välling om nån timme o sen väntar sängen..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0