Vardag igen =o)

Jaha nu är det Måndag igen.. o julen är slut, men snart är det nyår =o)
Håkan åkte till jobbet vid kl 4 imorse.. Stackarn att behöva gå upp så tidigt.

Dagen har varit bra. Lekte med Tindra på förmiddagen, innan vi gick ut vid kl 12.
Då träffade vi Madde o gick till pulkabacken, så Tindra fick åka lite..
o Tindra var glad att Madde ville åka med henne =o)

Till kl 1 så var vi hemma igen.. Åt lite lunch o så blev det att vi pysslade lite..
Håkan kom hem vid kl 4.

Kvällen har bara blivit lugn.. Bara varit hemma med familjen.. *trevligt*
Nu ligger alla o sover utom jag =oP
Fast Alexander ska snart få välling, sen får vi sova för natten.

Imorgon så ska jag ner på stan med Kathrin.. Mina föräldrar ska vakta Tindra då, så bara lill prinsen får följa med =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja när mamma säger nej måste ju tant Madde säga ja :p

2009-12-29 @ 19:53:47
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0