Branden...

Idag har det hänt en hel del..
Lämnade Tindra innan halv 9 imorse..
Sen gick jag hem o tog det lugnt.. Inget jobb idag..

Träffade Marielle tjugo i 10 vid Målet.. Vi knallade ner till stan..
Gick runt o kollade lite..
Sen till kvart i 11 så gick jag o träffade Tina o Emma..Tänkte passa på att låna Emma nån timme..

Var ju även tvungen att gå o kolla hur det såg ut vid Hotell statt.. usch vad det brann.. Helt utbränt var det..
Hoppas den misstänkta idioten åker fast.. Såna kan man ju inte ha i samhället!

Till 12 igen så träffade jag Tina... Då hade hon kört klart.. =o)
Vi tog oss en lunch på 21:an.. *trevligt*

Till 1 så tog bussen hem.. Hämtade Tindras vagn.. o sen gick jag o hämtade Tindra halv 2.
Hon hade haft en bra dag..

Vi knallade direkt ner till stan.. Skulle ju träffa Sandra o Madde vid halv 3..
Vi var nere vid 2 redan..
Då gick jag o Tindra o kollade på när brandmännen höll på att släcka..
Tindra tyckte att det var jätte intressant..
Hon sa hela tiden dom sprutar mycket vatten o sen nu är det lite vatten när dom slutade...

Sen kom iaf Madde o Sandra oxå.. Vi gick o tog oss en fika på 21:an..
Vid 4 så gick jag o Tindra o kollade en sista gång på branden... Tindra som gärna ville det..
Fast hon ville inte alls gå med därifrån när vi skulle gå hem..
Blev jätte sur/arg på mig för att vi gick.. hon ville se mer.. =oP

Hemma så blev det bara lugnt.. lekte lite med Tindra o kollade på Pippi..
Håkan kom hem efter halv 6...
Käkade mat efter halv 7..

Sen var det bara att göra Tindra klar för sängen.. o läsa godnattsaga =o) Sen somnade prinsessan direkt..

Jag har suttit o kollat på Det okända o kollar lite på Efterlyst nu oxå..

Imorgon jobbar jag 8 - 16:15.. Så nu måste jag snart sova =oP

Allt för mig nu =o)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0