Fettisdagen =o)

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/47349/camillaklassons?claim=5pddnpcmrw2">Följ min blogg med bloglovin</a>

Lämnade Tindra imorse vid halv 8...
Dom ringde imorse o frågade om jag kunde jobba 12:15 - 16:15.. o det kunde man ju.. =o)
Sen tog jag bussen ner till stan.. gick lite på bokrean innan jag skulle till läkaren halv 9..

Träffade Sarah efter halv 10... vi gick runt o spanade på bokrean..
Tog oss en lunch vid 11 oxå.. *trevligt*

Sen var det bara för mig att ta bussen ut till Hällby.. Skulle jobba på Blåklocksvägens förskola idag.. Blev iaf en lugn dag..

När jag slutat så kom Håkan o hämtade mig o vi åkte o hämtade Tindra =o)
Åkte förbi Janelings o köpte med semlor hem.. måste man ju äta idag =oP

Hemma så var det bara att börja med maten.. Sen blev det att jag diskade oxå..
La Tindra efter 7. Så nu sover tösen..
Tog mig ett varmt bad förut..


Usch känner mig inte alls pigg just nu.. ont i huvudet o illamående =o(

Men det har säkert gått över imorgon.. Får se om man får jobba då, eller om man blir ledig =o)


Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0