Halvdags jobb =oP

Gick upp som vanligt vid 7 imorse.. Åt frukost med Tindra o fixade oss iordning.
Sen var det bara att ta på sig ytterkläderna o knalla ut..
Lämnade henne kl 8 hos Lena..

Jag gick över till Tina efter det o drack kaffe o snackade.. *trevligt* =o)
Vid kvart över 9 så gick jag o träffade Madde.

Vi tog oss en promenad till Ica Stenby.. Jag hade ju paket att hämta o så skulle jag handla glass tills imorogn, som Tindra ska ha med till dagmamman imorgon.. Dom ska ju fira henne då =o)

Efter 10 så var man hemma igen.. Blev lugnt då.. Diskade bort all disk o så blev det att käka lite..
Till halv 1 så var det bara att knalla ut i kylan igen =o/

Skulle ju börja jobba kl 1 på Lagrådsgatans förskola idag.. Har aldrig varit där förut.. men det var bra.. trevligt folk oxå =o)
Slutade strax efter 4..

Håkan kom då o hämtade mig.. skönt att bilen är lagad så man slapp gå hem =oP
Vi åkte o hämtade Tindra.. Ute var dom när vi kom dit.. o hon ville åka hem med oss dirket..
Vi åkte till Ica o handlade lite o sen bara hem o tog det lugnt..

Tindra ville ju som vanligt kolla på Alfons när vi kom hem.. o självklart fick hon göra det =o)
Käkade lite mat vid kl 6.. Sen så var det bara att lägga Tindra innan halv 7..
Hon var så trött att hon somnade direkt..

Jag har hunnit med att diska nu o duschat..
Nu blir det nog bara lite tv tittande.. innan man ska sova...

Imorgon så jobbar jag på fm.. vad jag vet nu iaf.. men det kan ju bli mer.. vi får se =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0