Hemma igen =o)

Nu är man hemma igen..

Var jätte trevligt att vara ute o äta o kolla på fotbollen =o)
Henke kom oxå dit.. *trevligt*

Efter kl 6 gick vi därifrån.. Håkan gick vidare till Dannes bar..  o jag tog bussen hem till mina föräldrar..
Blev att jag fikade där o satt o pratade.. *mycket trevligt*
Sen så skjutsade mina föräldrar hem mig o Tindra vid halv 8.. *tusen tack*

Så hemma var Tindra hungrig o ville ha macka.. o det fick hon ju..
Nu har man iaf gjort henne klar för sängen.. men ett tag till får hon vara vaken.
Håkan kommer snart hem oxå.. Slipper man vara ensam hela kvällen =oP

Nu ska jag umgås med min prinsessa o kolla på tv..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0