Jobb, jobb jobb =oP

Imorse blev det att sova till kvart över 7, då ringde telefonen.. Så klart att dom ringde o frågade om jag kunde jobba..
Så det var bara att väcka Tindra o äta frukost..
Sen klä på sig alla kläder o ut i kylan o lämna Tindra hos Anki kl 8..

Sen knallade jag vidare bort till Djurgårdsskolan.. Började halv 9, men kom 5 minuter försent.. Men det får dom räkna med när man har barn =oP

Jag fick vara med klass 1 idag.. Skrivining på morgonen o sen gymnastik som jag fick följa med på.. Tur att man slapp vara med =oP
Eftermiddagen blev lektion igen.. Då skulle dom lära sig kl o så..

Slutade sen kl 3.. Så då var det bara att knalla iväg till Anki o hämta Tindra..
Ute o lekte var dom.. Tindra höll på att ösa en massa snö i skottkärran.. o så hade hon gjort snöblommor, ur en sandleksaksform.. hehee dom visade hon mig direkt.. =o)

Vi knallade hem o tog det bara lugnt en stund.. Efter 4 så gick vi ner till Lidl o väntade på att Håkan skulle komma med bussen..
Tindra blev glad att se pappa iaf.. inte vanligt att han kommer med buss, brukar alltid åka bil annars.. men bilen funkar inte så bra just nu =oP

Vi gick in på Lidl o handlade lite.. =o) Sen gick vi hem o tog det lugnt en stund.. Tindra tittade på Alfons som vanligt.. Håkan åkte iväg o lämnade bilen, som ska fixas.. o jag passade på att ta mig ett varmt bad =o)

Blev att vi åt mat vid halv 7... Sen så var det bara att lägga Tindra.. Prinsessan somnade direkt =o)

Händer inte så mycket mera här inte... men skönt att bara ta det lugnt oxå..
O sen blir det att sova om ett tag oxå..

Imorgon så ska Tindra till Lena..
Jag ska troligtvis vara barnvakt på fm.. o sen kvart över 12 börjar jag jobba enda till 16:00 =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0