Jobbat halvdag då =oP

Idag var man uppe redan vid halv 7.. Åt lite frukost innan jag väckte Tindra..Klädde på henne o så gick vi till dagmamman.. Lämnade henne strax efter 7..

Sen så knallade jag iväg till djurgårdens förskola 2.. Blev en kort dag där.. 8 - 12 bara =o)Men skönt att sluta tidigt..
Tog bussen hemåt..

Gick över till Tina o tog en kopp kaffe innan det var dags att hämta Tindra till kl 2..
Hon hade haft det bra idag.. åkt en massa pulka =o)

Vi gick bara hem o tog det lugnt.. Åt lite mellis o lekte lite..

Nu ikväll så har vi bara ätit lite o Håkan åkte iväg o handlade till mina föräldrar, eftersom att dom hade blivit magsjuka.. o inte orkade göra det själva..


Så nu ska Tindra strax i säng oxå.. Sen ska man själv oxå sova snart..

Imorgon så ska man ju jobba i skogstorp igen.. 8- 16:15 blir det.. Skönt med en heldag..


Tindra får gå till Anki imorgon istället.. Lena ringde nu i kväll o sa att hon blivit magsjuk =o/
Usch alla verkar vara sjuka nu.. Peppar peppar ta i trä...

Allt för mig nu =o)


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0