Jobbat =o)

Imorse sov jag o Tindra till kvart över 7.. Sen gick vi upp o åt frukost..
Dom ringde vid halv 8 o frågade om jag kunde jobba, o det kunde jag ju =o)

Så det var bara att gå o lämna Tindra till kl 8..
Vidare för mig att ta bussen ut till Skogstorp.. Vretaförskola jobbade jag på idag..
Var ute nästan hela dagen i snön.. Lite kyligt =o/

Slutade halv 4, så då tog jag bussen hemåt o gick o hämtade Tindra..
Ute o lekte i snön var dom när jag kom dit..
Jag o Tindra gick hem o tog det bara lugnt..

Håkan kom hem vid kl 6 typ.. Han hade varit på gymet o tränat.. första gången idag.. men gäller väl o passa på o träna när dom fick ett årskort av jobbet =oP *dyrt*

Käkade lite mat vid halv 7.. Sen var det bara att lägga Tindra,,
Nu ska man själv oxå krypa i säng.. är as trött =oP

Imorgon så jobbar jag 8 - 12 på Djurgårdensförskola 2..
Så blir en kort dag imorgon..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0